I.R.Cell

فروشگاه کارت شارژ I.R.Cell

I.R.Cell

فروشگاه کارت شارژ I.R.Cell

  • ۰
  • ۰

شارژ شگفت انگیز ایرانسل




شارژ شگفت انگیز ایرانسل، تمهیدی است که به وسیله آن می توان مبلغ شارژی بیشتر از مبلغ معمولی کارت شارژ دریافت کرد، در صورتی که این شارژ را طی مدت زمانی معین استفاده نمایید. به عنوان مثال : اگر شما شارژ مستقیم شگفت انگیزایرانسل به مبلغ 5000تومانی را خریداری نمایید، بیشتر از 5700 تومان شارژ خواهید داشت، اما باید این شارژ طی مدت10روز استفاده شود و بعد از گذشت این 10 روز این شارژ صفر خواهد شد.


شارژ شگفت انگیز برای افرادی مناسب است که طی مدت کوتاهی نیاز به استفاده ی فراوان از تلفن همراه دارند. سایت این امکان را برای شما کاربر گرامی فراهم کرده که شارژ شگفت انگیز مستقیم را به سهولت دریافت کنید.

نحوه فعال سازی شارژ شگفت انگیز

برای خریداری شارژ مستقیم شگفت انگیز ایرانسل ابتدا به وبسایت ایرانسل 24 مراجعه فرمایید ، گزینه شارژ شگفت انگیز را انتخاب نمایید ، شماره همراه ایرانسل خود را وارد نمایید ، مبلغ مورد نظر را وارد کنید. و در صورت تمایل می توانید ایملیتان را نیز وارد نمایید. پس از آنکه نوع بانک خود را از بین بانک های : تجارت ، رفاه ، ملت ، بانک مسکن ، ملی ، صادرات ، کشاورزی ، بانک سپه ، کار آ فرین ، سرمایه ، توسعه صادرات ، بانک سینا ، پاسارگاد ، اقتصاد نوین ، دی ، بانک پارسیان ، مهر ، توسعه تعاون ، تات ، بانک سامان ،صنعت و معدن ، انصار، پست بانک و شهر مشخص و آن را انتخاب نمودید ، وارد سایت بانک می شوید ، سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید. شماره کارت ، رمز دوم یا همان رمز اینترنتی و تاریخ انقضای کارت خود و ... را وارد نمایید و پس از تایید شما پیامکی از شرکت ایرانسل مبنی بر شارژ شدن مستقیم خط شما به صورت شگفت انگیز و به میزان دلخواهتان به شماره شما ارسال می شود.

نحوه ی اطلاع از میزان اعتبار ایرانسل

شما برای اطلاع از میزان اعتبار و شارژ ایرانسل خود می توانید 1#*144* را شماره گیری نمایید.لازم است بدانید که شما با استفاده از شارژ شگفت انگیز ایرانسل میتوانید علاوه برمکالمه و اس ام اس از تمام خدمات دیگر مانند :پیام چند رسانه ای ، گذاشتن آهنگ پیشواز و استفاده از اینترنت نیز بهره ببرید.

  • ۹۳/۱۲/۲۳
  • محمد امین صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی