I.R.Cell

فروشگاه کارت شارژ I.R.Cell

I.R.Cell

فروشگاه کارت شارژ I.R.Cell

  • ۰
  • ۰
برنامه کاربردی «بازیک»

برنامه کاربردی «بازیک» برنامه اندرویدی جدید ایرانسل برای دوستداران بازی های موبایلی است!
در این برنامه کاربردی، مجموعه گسترده ای از انواع بازی ها در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
می توانید از میان موارد موجود، بازی های مورد علاقه خود را انتخاب و با پرداخت هزینه آنها از طریق خرید شارژ ایرانسل، بازی منتخب را دانلود و اجرا کنید. برای دانلود آن به آدرس irancell.ir/bazik مراجعه نمایید.
  • ۹۳/۱۲/۱۳
  • محمد امین صادقی

نظرات (۲)

سلام من بدون اینکه بخوام عضو بازیک شدم الان میخوام لغوش کنم اما نمیشه.نرم افزارشم نصب کزدم و دوباره حذف کردم.باید چیکار کنم تا دیگه روزانه پیام هاش واسم نیاد و از شارژم کم نشه؟
شما باید از درون اپلیکیشن و یا پرتال وارد پروفایل خودت بشی و از اونجا عضویت خودت رو لغو کنی.
اگه راه آسون تر هم بخوای می تونی L رو به 7372139 بفرستی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی